2014. június 21., szombat

Chapter 13 ((+18))

 Sziasztok! Remélem tetszeni fog ez a rész, mert szerintem ratyi lett... Nézzétek el nekem ez életem első +18-as fejezete.:)
* Visszaemlékezés *
Kicsit homályosan láttam és teljesen az alkohol hatása alatt voltam. Jamessel táncoltam. Háttal voltam neki és fenekemet riszáltam, folyamatosan kuncogtam mint valami bedrogozott liba. Végig néztem a tömegen, úgy éreztem jobb ha elmegyünk egy csendesebb helyre. Megfordultam, gyorsan leguggoltam fejem a férfiasságánál volt. Fenekemet kitolva felálltam, kezemet végig simítottam rajta.
- Gyere csak, nem harapok. - már annyira közel hajoltam az ajkaihoz, hogy azt hitte megcsókolom. Megfogtam a csuklóját és óvatosan elkezdtem húzni az emelet felé. Mikor a szobámba értünk kettőt tapsoltam és a világítás a hangulat fényekre váltott .
- Húha! - csúszott ki a száján.
Az egész szoba piros és bordó színekben úszott. Becsuktam az ajtót és elfordítottam a kulcsot. Nekilöktem a falnak. Megcsókolt. Kicsit közelebb húzott magához, így minden testrészünkkel érintkeztünk. Kezemet átkulcsoltam a nyaka körül, közben ő hol a fenekemet, hol a combomat markolászta. Beletúrtam a hajába. Nyakát csókoltam, harapdáltam. Fordított és most én voltam a falnál. A hasát nekem nyomta mire felnyögtem. Benyúltam a pólója alá, simogattam hasát . Közben nem szakítottam meg a csók csatánkat. Felemelt és ledobott az ágyra. Lehúztam róla a pólót és lehajítottam a földre. Kidolgozott felsőtestét látva még jobban beindultam. Nekiesett a nyakamnak szívogatta, harapdálta. Pár perccel később már fájt ezért fordítottam. Levettem a pólómat.
Erősen hozzá dörzsöltem magam, s éreztem, hogy dudorodni kezd. Közben erősen markolászta a fenekemet. Újra csókba forrtunk, közben masszírozta a melleimet. Ajkaink elváltak és szívni kezdte a melleimet.
Hátra hajtottam a fejem, s ő megfogta a derekamat és így tartott. Megint kuncogni kezdtem. Hajamat ide-oda dobáltam, az irányítást átvette a vágy. Apró puszikkal halmoztam el testét. Kicsatoltam az övet és letoltam róla a nadrágját kezemmel többször végig simítottam férfiasságán és éreztem, hogy készen van. Megköszörülte a torkát.
- Mi az? Csak nem félsz ? - kuncogtam.
Ezt nem kellett volna mondanom mert arcára kaján vigyor csúszott. Letépte rólam a nadrágomat, bugyimmal együtt. Hátamra fektetett lábamat szétfeszítette. Kicsit ijedten néztem rá.
- Mi az? Csak nem félsz ? - gúnyolódott. - Valaki nagyon nedves.
Kezét mellemre tette és masszírozta miközben csiklómat kezdte nyalogatni.
- Mmmm. - nyakamat hátrafeszítettem és sóhajtottam. Nyelvét egyre gyorsabban mozgatta mire egyre hangosabban nyögdécseltem. Lassan elértem odáig, hogy remegtem.
- Azt hiszem mindjárt - motyogtam. Hirtelen abbahagyta. Levette boxerét. Néhányszor megsimogatta farkát, majd a bejáratomhoz tette.
- Úristen Candy de szűk vagy - tolta be. Felsikoltottam. Könnyeim folytak akaratom ellenére.
- Mindjárt jobb lesz - csókolt meg gyengéden. Nagyon lassan elkezdett mozogni bennem. Majd megint mozogni kezdett egyre gyorsabban és gyorsabban. Néha beleharaptam a vállába és megkarmoltam a hátát. Hangosan nyögtem amitől még jobban és erősebben tolt. Irtózatos tempót diktált.
- J-James... - sikítottam nevét. Ferfiasan es erőteljesen nyögni kezdett. Ami elősegíttette, hogy elérjek a csúcsra. Hátam ívbe feszült nevet ordítva elélveztem. Kivette belőlem és hasamra fordított. Hátulról hatolt belém. Nem ellenkeztem pedig nagyon ellenemre volt. Egyből erősen tövig nyomta belém. Felsikoltottam mire felnevetett. Nem teltt el három perc sem és ismét elélveztem.
Hatalmas nyögés hagyta el száját és belém eresztette nedveit. Izzadtan esett mellém. Annyi erőm sem volt már, hogy magunkra húzzam a takarót. Ezt is Jamesnek kellett megtennie.
- Mondd, hogy első alkalomnak megfelelt? - zilált. Bólintottam és mosolyogtam. Az oldalamra fordultam. Átkarolt hátulról és nekem nyomta férfiasságát. Szemeim lassan lecsukódtak.
* Visszaemlékezés vége *

5 megjegyzés:

  1. Ez már valami, gratulálok! Tanulsz Tőlem perverzség szintjén! Őszintén gratulálok! ♥ /És ha Én gratulálok, az MÁR valami/

    VálaszTörlés
  2. Üdv, az oldalunkon verseny zajlik, ha van kedved, nézz be! :)
    http://wecanhelpdesign.blogspot.hu/2014/07/versenyek.html

    VálaszTörlés
  3. Szia! Facebookon láttam egy bejegyzést, amiben azt kérdezted folytatódjon-e a blog? :) A válaszom egy...hatalmas IGEN!! <3333
    Xoxo

    VálaszTörlés